![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa cum zice si noul topic, am fost la service.
In topicurile de mai jos, pe care le-am postat, v-am zis ce probleme am avut cu masina. Am schimbat cablurile de la electromotor, erau cam duse, si uneori pierdeau curent. In fine de 2 zile nu mai face problemele cu pornitul electromotorului. Dar, si acum urmeaza partea cea mai frumoasa. Le-am zis baietilor sa faca si o verificare generala, ca sa zic asa, si cand au inceput am umplut o lista intreaga. Nu am lista in fata, dar am sa revin cu completari. Din ce imi aduc aminte si ce era mai important sunt urmatoarele: - flansa cardan urgent; - 4 bucse spate cica una costa (9 milioane) - tot ce inseamna directie, in afara de caseta de directie; - placute de frana - ceva pe la planetare spate; In fine poate gresesc cateceva dar am sa revin cu completari. Din cate vad eu, mai bine imi iau inca o masina de banii de reparatii. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (reactor_share) Din ce imi aduc aminte si ce era mai important sunt urmatoarele:
- flansa cardan urgent; - 4 bucse spate cica una costa (9 milioane) - tot ce inseamna directie, in afara de caseta de directie; - placute de frana - ceva pe la planetare spate; 1. Flansa cardan (un disc de cauciuc intre iesirea din cutia de viteze si partea din fatza a cardanului este foarte probabil sa necesite inlocuirea, mai ales daca nu a fost schimbata in ultimii 100.000 Km / 10 ani. Este o piesa destul de scumpa. 2. Suspensia din spate de la un E28 rezista foarte bine in timp. La un E28 ai urmatoarele (vezi poza de mai jos - copyright: realoem.com): - bucsile care prind subframe-ul (cadrul) spate de caroserie: piesa "2" din poza, sunt 2 bucati. Probabil ca nu au fost schimbate niciodata in istoria masinii, iar la varsta pe care o are este de asteptat sa necesite sa fie schimbate. Urmareste cu atentie daca sunt rupte / crapate. Daca nu, lasa-le in pace. Cred ca costa sub 60 EUR / buc. Atentie, se schimba foarte greu. Nu iti recomand sa le schimbi intr-un service care nu a mai facut asta niciodata, la un BMW. - bucsile "8" (cate 2 pentru fiecare brat, deci 4 in total). De regula la un E28 bucsile acestea ar trebui ca inca sa reziste bine, chiar dupa 20..25 de ani. Daca intr-adevar trebuie schimbate, inseamna ca masina a fost abuzata din greu. Foarte improbabil sa ai nevoie de ele. - bieletele "12" (2 buc), care leaga bratele de cadru. Sunt prezente numai la modelele E28 incepand cu '84, sau la cele dinainte de 84 care au avut puntea din spate "upgradata". Este probabil ca la varsta asta sa aibe joc si sa fie necesar sa le schimbi. Sunt scumpe (cred ca in jur EUR 100 bucata). Totusi, verifica daca masina ta are asa ceva. - bucsile din capatul inferior al amortizoarelor (nu se vad in poza, dar daca sunt uzate sigur si amortizoarele sunt duse, deci ai nevoie de amortizoare). - suportul care prinde partea din spate a diferentialului de caroserie. Destul de probabil sa fie dus, daca nu a fost schimbat niciodata. 3. Tot ce inseamna directie. Foarte probabil, dar verifica piesa cu piesa. Nu are rost sa schimbi ceea ce nu joaca. Cumpara piese de schimb de la Lemforder. De asemenea, Febi si Meyle au calitate OK si sunt ceva mai ieftini. 4. Ceva pe la planetarele spate. Ce anume?! Daca ai putin joc, nu e o problema majora. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:37 PM |