![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
M-am hotarat sa nu mai stresez pe nimeni de data aceasta, cu spoilere_le mele si praguri etc.
In schimb a aparut o problema destul de serioasa. Am si eu o parte din aceeasi problema discutata la un topic de mai jos. Dar sa va explic. ... dupa cum v-am zis am cumparat masina prin noiembrie, si dupa cum stiti era destul de rece afara, a venit si iarna si iar rece afara.. ... acum e cald, ca sa zic asa, si noroc de topic de mai jos ca mi-a deschis ochii la problema care urmeaza sa v-o spun... ...deci dupa ce parcurg vreo 30 km maxim, si motorul se incalzeste, nu mai trage, parca se ineaca, nici macar ca un diesel normal nu se mai comporta, ma uit sub capota, nimic, totul normal, adica apa nu fierbe, deci are racire... ... daca opresc pe undeva dupa ce am parcurs km de mai sus, risc sa nu mai porneasca (ex. am facut un drum de la Roman la Iasi, in primii 30 km i-am dat 150 kmh, dupa ce s-a incalzit motorul nu a mai vrut mai mult de 120 kmh cu turatia la maxim, asta in conditiile cand motorul e rece, i-am dat 170 kmh si nu avea nimic), deci ceva se intampla... ... o alta problema, daca sta in soare, fara sa pornesc masina in ziua respectiva, ca sa zic asa, deci motorul e cald, se comporta la fel, ori nu porneste ori daca porneste nu mai trage... ...problema cu pornirea o facea si asta iarna, deci problema exista de cand am cumparat-o, si am schimbat piesele la electromotor, dar nu am avut cand sa merg asa mult cu ea, ca sa imi dau seama ce se intampla, si am zis ca era electromotorul de vina, si atunci temperatura era mult mai scazuta ca acum, deci nu prea se incalzea motorul... ...astept lamuriri, inainte sa ma duc cu ea la un service, pentru ca problema care o am, e destul de naspa... Multumesc anticipat. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cam toate motoarele trag mai bine pe racoare, pentru ca aerul e mai dens. Dar nu stiu daca diferenta ar trebui sa fie chiar asa mare.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:54 AM |