IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme serioase de data aceasta !
reactor_share
post Jun 5 2006, 10:03 AM
Post #1


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



M-am hotarat sa nu mai stresez pe nimeni de data aceasta, cu spoilere_le mele si praguri etc.
In schimb a aparut o problema destul de serioasa.
Am si eu o parte din aceeasi problema discutata la un topic de mai jos.
Dar sa va explic.
... dupa cum v-am zis am cumparat masina prin noiembrie, si dupa cum stiti era destul de rece afara, a venit si iarna si iar rece afara..
... acum e cald, ca sa zic asa, si noroc de topic de mai jos ca mi-a deschis ochii la problema care urmeaza sa v-o spun...
...deci dupa ce parcurg vreo 30 km maxim, si motorul se incalzeste, nu mai trage, parca se ineaca, nici macar ca un diesel normal nu se mai comporta, ma uit sub capota, nimic, totul normal, adica apa nu fierbe, deci are racire...
... daca opresc pe undeva dupa ce am parcurs km de mai sus, risc sa nu mai porneasca (ex. am facut un drum de la Roman la Iasi, in primii 30 km i-am dat 150 kmh, dupa ce s-a incalzit motorul nu a mai vrut mai mult de 120 kmh cu turatia la maxim, asta in conditiile cand motorul e rece, i-am dat 170 kmh si nu avea nimic), deci ceva se intampla...
... o alta problema, daca sta in soare, fara sa pornesc masina in ziua respectiva, ca sa zic asa, deci motorul e cald, se comporta la fel, ori nu porneste ori daca porneste nu mai trage...
...problema cu pornirea o facea si asta iarna, deci problema exista de cand am cumparat-o, si am schimbat piesele la electromotor, dar nu am avut cand sa merg asa mult cu ea, ca sa imi dau seama ce se intampla, si am zis ca era electromotorul de vina, si atunci temperatura era mult mai scazuta ca acum, deci nu prea se incalzea motorul...
...astept lamuriri, inainte sa ma duc cu ea la un service, pentru ca problema care o am, e destul de naspa...

Multumesc anticipat.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
reactor_share
post Jun 8 2006, 09:43 AM
Post #2


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



!! Stati un pic oameni buni !!

Cred ca am explicat gresit problema si nu am tinut cont de un singur aspect. La mine porneste la cald, dar nu invarte electromotorul, pentru ca daca o imping, in 2 metri o ia imediat, deci cand spuneam ca nu porneste la cald era vorba de electromotor ca nu invarte. Deci cade automat faza cu pompa de injectie.

Problema se pune altfel, cand e cald motorul sau e cald afara, nu prea mai trage, parca se infunda ceva.Dimineata cand plec la servici porneste fara nici o problema, trage foarte bine. Seara cand plec de la servici, si a stat toate ziua in soare, e posibil ca electromtorul sa nu invarta, si trebuie sa o zgaltii un pic, apoi porneste la prima cheie, dar parca nu mai trage asa ca dimineata (oricum nu mai trage ca dimineata, lucru verificat de mai multi colegi de ai mei)

a doua chestie, daca plec la drum sa zicem de cca. 100 km, primii 30 km merge super, apoi nu mai vrea sa traga.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 08:35 PM