![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
motor M20 cu un rulaj de 200 si ceva de mii de km.
consum de ulei 10w/40 de aprox 1L la 2500km. sa fie oare un diagnostic si o rezolvare in prima masura schimbatul semeringurilor de la supape? am observat si neste nitzel fum alb cand masina e pornita pe teava esapamentului,de zici ca e abur... astept pareri fratzilor |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 44 Joined: 2-June 06 Member No.: 329 ![]() |
QUOTE (ve) pai la amestec prea bogat scoate fum negru (benzina nearsa).
apa nu are cum scoata pe eshapament decat daca e o neetansheitate intre sistemul de racire si cilindrii. ar trebui de asemenea sa dispara din lichidul de racire. de asta te-am intrebat cum stai cu lichidul. lichidul de racire vad ca nu dispare,dimineata la rece tot timpul e la limita=COLD,si cand se incalzeste urca. am avut o scurgere de antigel dar pe la un furtun care l-am reparat,atat. Dar chiar m-am uitat si picura stropi pe toba finala,si cand opresc motorul inca mai scoate putin fum/aburi sau ce or fi. inteleg ca nu se poate repara pe forum o asemenea problema dar ma gandesc ca la cati meseriasi buni sunt mai bine incerc aici prima oara,ca am sanse mai mari ![]() cat despre simeringuri?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:23 AM |