![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Ce parere aveti despre admisiile custom-made, cu cite un corp de acceleratie pt fiecare cilindru ?
sunt acum in discutii cu niste belgieni care fac asa ceva, si reclama crestere de putere pt motorul M43TU 1.9l de la 105CP (stock) la 127CP (21% - mie mi se pare cam mult ... din stiinta mea, sistemul "4 butterfly throtle bodies" aduce o crestere cam de 12% pe motoarele obisnuite, si maxim 20% pe motoarele cu modificari la fluxurile de aer in chiulasa ... ) kit-ul lor mai cuprinde un piggy back si un filtru + calibrare pe dyno si costa 1.600E .. din asta admisia cu 4 corpuri ar fi 625E (oricum as lua-o numai pe asta, ca cip si filtru am. iar la dyno-ul lor n-am cum sa ajung ..) http://www.kempower.be/indexe.htm -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
La M50B25 cred ca se potriveste admisia de S50.. Hmm.. ar fi o treaba
Cu cat creste consumul? ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 08:28 AM |