![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
mi-am cumparat seturile de reparatie pentru etrier si culisante, adica toate garniturile.
acum vine intrebarea... cum se dezasambleaza etrierul ? apes pe frina cit e conectat la instalatie, pina iese ? e vreo metoda mai inteligenta ? ce sa nu fac, ca sa nu distrug ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Poti sa pompezi usor pe frana pana scoti pistonasul afara, dar o sa faci numai lichid de frana peste tot. Too messy.
Cel mai bine, da jos etrierul (evident scoti furtunul), desfaci putin surubul de aerisire, scurgi frumos tot lichidul din etrier in borcan, prin gaura de la furtun apoi scoti pistonasul "inetrial" (bati usor etrierul pe o masa de lemn, in sensul in care pistonasul iese in virtutea inertiei. Cand e aproape iesit, il scori cu mana. Nu ai ce sa strici, nu sunt piese foarte fragile, atat timp cat scoti pistonasul pe directia axei sale si nu scapi nimic pe jos. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:16 PM |