![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
un tapiter ieftin stiti?
nu ma indrumati la cel de pe 1 mai.. :finger: mi-a cerut anul trecut 6.5 mil (n-am gresit :finger: ) doar sa-mi tapiteze marginile scaunelor. vreau sa fac decat marginile de la scaune si cel de la sofer trebuie demontat si eventual sudat ca e rupt.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (florin83) un tapiter ieftin stiti?
nu ma indrumati la cel de pe 1 mai.. :finger: mi-a cerut anul trecut 6.5 mil (n-am gresit :finger: ) doar sa-mi tapiteze marginile scaunelor. vreau sa fac decat marginile de la scaune si cel de la sofer trebuie demontat si eventual sudat ca e rupt.. Am un sfat pt. tine: daca inlocuiesti marginile scaunelor, fa un efort si schimba si mijlocul lor. Oricum pentru a schimba marginile trebuiesc descusute cusaturile dintre margini si mijloc. Si de aici mai e doar un pas. Asa, anul asta iti repari marginile, la anul o sa trebuiasca sa refaci operatiunea ca sa schimbi mijlocul. Si in plus nu s-ar vedea diferenta enorma dintre un material nou si unul destul de vechi. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 08:00 PM |