![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 15 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 88 ![]() |
@mikilol > mi-am luat diesel pentru ca asta aveam nevoie. E un E46 banal.. dar e banalul meu
![]() @Rabanne> uite acum fac si pe bunul samaritean si zic: ce ai cu 316i ? nu conteaza ca te aprinzi pe orice topica unde faci reclama dar faci si amenintari !? ai spus catre 316i ".Te rog mult sa te abtii pentru ca la o viitoare intalnire a forumul la care ne vom intalni s-ar putea sa avem o discutie aprinsa.Te rog mult sa pastrezi distanta in ceea ce ma priveste atata timp cat nu esti interesat de ceea ce vand." :eek: ouch.. si acum tot legat de subiectul tuningului.. am sunat la TCM ca un ultim pas sa vad daca primesc de test de la el: i-am zis exact ce motor am si (stia discutia ca-mi oferise pret de la firma lui) mi-a zis ca nu poate sa faca acest motor inca (edc 16 cum l-a numit) .Va fi la el in curand disponibil si mi-a zis daca ma grabesc sa-mi fac ca am variante doar pe dimsport si aspad... deci a uitat de tine ![]() Ma rog , ai zis ca nu faci diesel si cum am recunoscut si eu varianta de test mi-a oferit costel asa ca te anunt pe PM cum este ceea ce tu numesti "upsolute s-au stricat rau" Dar repet .... te ataci prea tare intr-un mod rau in fata potentialilor clienti... 316i a pus doar niste intrebari... ca si mine ... pe mine m-ai pierdut de posibil client prin exprimare ... el probabil te considera un tip violent si mai bine nu intra in contact cu tine . Asta e. Oricum felicitari pentru ce ai facut pe benzinare ursulet si pisica. Ti-am zis , la curse se vorbea despre chipurile tale. -------------------- Black E46 : 320d :: 110kW+chip
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 05:48 AM |