![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
aseara am avut parte de o portie zdravana de ris cind am urmarit stirile. uefantasticii nostri de guvernanti imbuibati de spagile de la dacia/renault, s-au gindit sa faca un proiect de lege pentru marirea taxelor (n-am prea inteles daca taxa de inmatriculare sau impozitul sau ce alta taxa) pentru masinile vechi. astfel, pentru o masina non-euro se propune plata unei taxe de 2.5 eur / cmc. adica la un motor de 1990 cmc, vom plati 4975 EUR taxa. yupiiii !!!
au fost intrebati si niste europeni care au fost la fel de socati ca si mine ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
De regula, cred ca si de data asta vor aplica strategia tipic romaneasca: se anunta niste scumpiri absolut aberante, apoi se simuleaza un dialog cu "societatea civila", iar la urma se adopta preturi in zona a 50%..75% din cele anuntate la deruta, initial.
Si astfel toata lumea rasufla usurata la urma: "Vai, totusi, bine ca nu le-au scumpit atat de mult cat ne asteptam." Lista de exemple este lunga si variata. De aici rezulta, cred eu, o alta concluzie - mai importanta si foarte trista: in astfel de momente se simte lipsa unor cluburi auto bine organizate si inchegate. Tot timpul ne-am intrebat: la ce ne trebuie, domnule, un club BMW in Romania? Ce, nu putem fara club? Ce-mi trebuie mie, domnule, club, la care sa platesc cotizatie anuala de membru? M-am tampit? Ce, nu ne putem intalni si asa, fara club? Ei bine, exact in situatii din astea ni se dovedeste impotenta. Metaforic vorbind (sper...). APIA este "Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile". Acest organism reprezinta (cu succes, judecand dupa taxele anuntate) interesele producatorilor si importatorilor de masini noi. Daca ar fi existat o ANCA ("Asociatia Nationala a Cluburilor Auto"), care sa reprezinte interesele a mii de membri din cluburile VW, Dacia, BMW, etc etc din Romania, ei bine, atunci guvernul trebuia sa impace doua puncte de vedere total opuse. Asta inseamna negociere, deci ponderare. Pentru ca alegatori (votanti) sunt si colo, si colo, iar orice guvern nu asculta decat de o singura lege suprema: atragerea de votanti. Iata deci la ce ar fi fost bun un club BMW puternic in Romania, preferabil alaturi de alte cluburi puternice ale altor marci: - taxe vamale decente la importul masinilor din EU; - preturi mai mici la carburanti, la pompa; - impozite auto rezonabile; - posibil drumuri mai ingrijite. Bravo, APIA. V-ati prins ca sunteti singurii care canta pe piata. Hai, baieti, sa dansam pe melodia lor. Pentru ca, deh, la ce dracu ne trebuie noua club?! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 04:06 AM |