![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Cat timp am scris postul asta am fost nevoit sa intervin putin cu inca vreo 2-3 posturi. Sunt curios daca apare ca fiind ultimul asta, sau apare in locul unde am inceput sa-l scriu.
Pentru ca am fost rugat de Rabanne sa povestesc "povestea chipului", aveti mai jos rodul forumului de neuroni din capul meu: Avand in vedere ca masina mea nu e prea valoroasa (ca valoare de piatza, pentru ca pentru mine este nepretuita), nu este nici puternica si nici nu ofera senzatiile care incep cu motoare de la 2.5L in sus, nici nu m-am gandit la chip ca o metoda de tuning pentru a-i creste puterea in halul in care sa ma dau la semafor cu alte conserve. Am vrut chiptuning pentru a adapta masina la stilul meu de condus (plaje de turatii intre 1500-2500, + mici scapari pana in 6000 cand vreau sa zambesc). In general am un stil de mers linistit, si pentru asta, inainte de chiptuning era necesar sa mestec cu schimbatorul de viteze prin cutie atunci cand vroiam sa accelerez (sau sa apas pe pedala de acc si sa inchid ochii ca sa nu vad consumul instant) Discutand cu Rabanne (de vreo cateva luni tot discutam), pana la urma am ales sa fac pasul "decisiv", si sa merg la o reprogramare a softului. Modificarea vroiam sa fie facuta de el, pentru ca la un chip "de-a gata" nu aveam garantia ca masina se va comporta cum imi doream eu. Asa ca sambata ne-am apucat de treaba (ma rog, el s-a apucat de treaba, eu de fumat) si dupa vreo ora de discutat (noi discutam si el lucra ![]() ![]() ![]() Bine, poate o sa trec pe benzina de 98 si atunci o sa-l mai deranjez pe Rabanne sa-mi mai faca o modificare, dar ma mai gandesc la asta. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 09:29 PM |