![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cat face piesa 10 din poza, cu pivotul in stare buna?
![]() O sa ma interesez cat costa si unul nou. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Thanks, TiL.
Am comandat totusi un Febi, costa 1.7 milioane. Un pret foarte bun, atat timp cat cel original BMW costa vreo 6 milioane, iar Febi este OEM. Am avut o experienta foarte trista cu "noname"-uri nemtesti. Am luat acum vreo 3 ani un set de brate inferioare (complete, cu bucse) + un brat central directie de la ceea ce se cheama "producatori alternativi". Made in Germany, of course. Fiecare a fost cca. 1.5 milioane. Pana acum, am montat pe masina un brat suspensie inferior (stanga) + bratul central directie. Bratul suspensie dreapta inca zace de rezerva in garaj. Surpriza, insa. Bratul suspensie stanga a inceput sa iasa din specs (bucsa, in speta) dupa numai 20.000 Km - dar, hai sa spunem, asta e hiba tipica de E28. La E28, este normal sa schimbi bucsele de brat inferior ca pe chiloti, mai ales daca vorbim de motor M30, pneuri late si sosele din RO. Dar bratul central de directie are joc in pivotul care intra in caseta dupa numai 10.000 Km! Ce naiba, am ajuns la fiabilitatea specifica pieselor de Dacia?! Asta in timp ce bratul original de directie, cu care a iesit masina din fabrica, a tinut bine mersi 19 ani - si inca nu avea joc in pivoti, dar l-am schimbat pentru ca "burdufele" de cauciuc erau demult disparute, era plin de vaslina cu mizerie in pivoti si am zis sa nu risc... Concluzia mea personala este ca piesele de schimb de la producatori alternativi, fie ei nemti, pot avea probleme de fiabilitate. Asa ca, a plati +10..20% in plus pentru piese OEM s-ar putea sa se dovedeasca o alegere mai buna. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 06:41 PM |