![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (0.33liter) @Darren > eu chiar nu vad asta ca o cearta si cred ca si rabanne a inteles ca nu vreau cearta. Sunt clientul care intreaba si consider ca aici intre noi membrii forumului putem discuta o data un lucru si il gasesc si altii gata scris. Nu ? Eu credeam ca aici e altfel decat dincolo...
Aici ar trebui sa fie altfel. Ariciul din mine nu o sa stearga niciodata un topic sau un post doar pentru ca nu-mi convine mie ce scrie acolo (atat timp cat e in limitele bunului simt) - astea se pot intampla dincolo. Din ce ai scris tu eu am inteles ca nu iti doresti sa fii clientul lui Rabanne avand in vedere modelul masinii tale si experienta lui mai mare la motoare cu benzina. De aceea ti-am dat link-ul cu "despre aceasta sectiune". Ceea ce ai scris tu seamana cu cautare de nod in papura, nu cu market research. Daca tot ai recunoscut ca forumul seamana cu chat intre tine si Rabanne, va rog sa continuati discutia pe privat, si atunci cand ajungeti la o concluzie postati aici. Nu de alta, dar daca topicul asta ajunge sa aibe 20 de pagini de contraziceri, nu o sa mai inteleaga nimeni nimic. Si din cate vedem toti, exista intrebari la care nu poti obliga pe nimeni sa-ti raspunda (eu unul nu m-as lua dupa diplomele unui om atunci cand l-as crede sau nu in stare sa faca un lucru - e ca si cum doar licentiatii pot fi manageri). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 12:59 AM |