![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
O sa dau chiar acum explicatiile cat mai detaliate pentru a alunga orice dubiu.Anuntul de pe 4 tuning este acolo de ceva vreme si dateaza de la inceputurile activitatii mele de chiptuner,mai precis cand aduceam chipuri presetate de pe ebay.Multiplele tzepe care le-am luat cu chipuri goale sau scoase de pe placi de sunet care faceau masinile sa nu porneasca m-au indemnat sa ma indrept catre un furnizor real de chipuri.Am recurs la Accini care, pentru a lega un acord de client cu ei trebuia sa cumpar minim 5 chipuri, a fost relativ usor sa gasesc 5 clienti intr-un timp destul de scurt.Cu timpul am cunoscut alti furnizori de chiptuning si soft modificat si asa a ajuns la furnizorul de acum care mi-a permis sa-mi largesc gama de masini ce pot fi modificate pana la anul de fabricatie 2004.NU este nici un secret ca si eu pot modifica masini, am absolvit cursurile de cartografiere de la SKN tuning Germany si m-am specializat in marca BMW.Orice client vine la mine ii pot monta pe masina o varianta presetata de la orice mare producator de chiptuning si apoi ceea ce pot face eu.Diferenta este ca eu sunt mult mai atent la modificarea softurilor si aplic experienta care am acumulat-o in mii de km de testare cu BMW-ul meu.Darren are pe masina soft lucrat de mine, nu cred ca s-a plans, daca i-as fi montat ceva presetat in mod cert venea aici si povestea ca nu prea se simte.Iulika are pe masina ceva lucrat de mine, nici el nu s-a plans, el a avut ocazia sa testeze ceva presetat care, dupa cum ati vazut l-a nemultumit oarecum.Synkro are pe masina ceva lucrat de mine acum,a avut in prealabil si el ceva lucrat de SKN insa se pare ca varianta AFM i-a placut mai mult si la performante si mai ales la consum.Asadar reiau teoria:clientii care au prejudecati si au impresia ca un soft facut de un strain este mult mai bun si mai sigur decat unul facut de un roman care timp de 6 luni a urmat cursurile de cartografiere si care a experimentat tot la fel de mult pe sosea pe propria lui masina pana a dobandi indemanarea in a lucra o masina la nivelul la care pot sa le lucrez acum, poate oricand monta pe masina un chip Jim C. sau Hartge sau orice altceva,softuri pentru care furnizorul meu actual are acorduri cu brandurile respective:)Darren imi este un prieten f bun, a avut de ales, sa achizitioneze un chip presetat sau unul AFM.A ales AFM iar eu ca prieten am dat tot ce s-a putut ca sa fie multumit si iata ca este.Chiar l-as ruga sa relateze cum a decurs chiptuningul ca sa nu mai existe nelamuriri, oamenii sa creada ca sunt un inconstient care nu stie ce face si pune in pericol masinile clientilor.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 06:25 AM |