![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nu pot sa-ti explic cu cifre. N-am cronometrat-o niciodata "in cat timp ia suta" sau alte chestii de genul asta, nici inainte, nici acum.
Ce mi se pare super este ca nu trebuie sa mai dau a 3-a ca sa am demaraj. Acum la 40-45km/h cu a 4-a are cam 1500rpm. Inainte de chip, clar trebuia sa schimb a 3-a daca vroiam sa se intample ceva (Apasam acc si masina nu facea nimic pana nu apasam mai tare pe acc). Acum, o las intr-a 4-a si apas usor acc (consumul instant ajunge pe la 10-max 12) si masina raspunde imediat crescand viteza. Normal ca cei 4 cilindrii nu pot creea un soc incepand un demaraj de la 1500rpm, dar pe la 3700rpm acel soc apare ![]() Apropo, acei 115 cai nush daca mai erau toti (eu asa sper), dar ambreiajul care patineaza din cand in cand mai scade din feeling. Poate imi face cadou mosul un kit de ambreiaj :paranoid: -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 11:34 PM |