![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
care stie sa regleze o astfel de injectie? am pe capriu..si am o problema; pana acum masina a avut alimentarea sugrumata, adica teava era obturata si tragea benzina printr-un mic orificiu..si asa a fostreglata; dupa ce i-am pus sambata noapte rezervorul la punct, astfel incat nu mai intrerupe la plecarea in forja in 1a, nu prea mai porneste....porneste greu, la a 15a cheie, cu acceleratie....
exista posibilitatea ca acum pompa sa traga mai multa benzina, ca are pe unde, sa bage presiune mai mare in rampa si sa blocheze injectoarele? -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (bytzu) nup, ceea ce ai reglat tu e aerul de relanti; mai e un reglaj, care de fapt e amestecul, presiunea diferentiala..e in broasca, pt al regla se desface broasca..la bosch pe tester se regleaza, o sa ma duc si eu, sa-mi dea benzenu blana, se lucreaza cu manusi,....nu multi stiu de asta...
Inteleg ca trebuie desfacut "capul" injectiei. Am inteles ca e mai delicat. Iti urez multa bafta la Bosch. Masina mea e prea veche pentru a merita atentia lor. Nu imi pulveriza benzina injectorul nr. 1 la relanti si am incercat sa ma programez pentru un diagnostic al injectiei Bosch K-Jetronic la toate service-urile autorizate Bosch. Fara succes, nimeni nu a vrut sa se uite macar. Am rezolvat singur, era piesa "insert for injector" crapata si cea mai mare parte din ea lipsea si tragea aer fals pe langa injector. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 11:06 PM |