![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 42 Joined: 28-April 06 From: Bucuresti Member No.: 270 ![]() |
E34 520 24v este masina in cauza
La carcasa filtrului de aer se afla un senzor in care intra 2 furtune.acel senzor s-a spart si s-a anulat prin punere intre cele 2 furtune care intrau in senzor o teava mica de metal. Ce scop are acel senzor si daca aceasta improvizatie afecteaza intr-un fel mersul masinii?? a doua poza este acel senzor de care va spuneam...iar in prima langa senzor se vad si acele furtune legate intre ele prin acea improvizatie de care va spuneam -------------------- E34 520I 24V
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
nu te costa nimic
inca o intrebare care mi-a venit in cap, oare pe vremurile calde un filtru pus bine de tot care sa traga aer rece si clapeta de acceleratie fara circuitul de incalzire cu ajutorul unui chip nu ar ridica un pic performantele? aerul cand e rece e mai dens nu? ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th September 2025 - 11:48 AM |