![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 42 Joined: 28-April 06 From: Bucuresti Member No.: 270 ![]() |
E34 520 24v este masina in cauza
La carcasa filtrului de aer se afla un senzor in care intra 2 furtune.acel senzor s-a spart si s-a anulat prin punere intre cele 2 furtune care intrau in senzor o teava mica de metal. Ce scop are acel senzor si daca aceasta improvizatie afecteaza intr-un fel mersul masinii?? a doua poza este acel senzor de care va spuneam...iar in prima langa senzor se vad si acele furtune legate intre ele prin acea improvizatie de care va spuneam -------------------- E34 520I 24V
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
si cum functioneaza? ma gandesc ca trebuie sa lucreze invers adica cand e frig afara sa deschida circuitul si sa incealzeasca corpul clapetei de acceleratie si cand e cald sa il tina rece? :retard:
LE: daca vrei am eu un senzor bun pe acasa care a fost scos din simplul motiv ca s-a anulat carcasa filtrului de aer, ti-l dau ca sa scapi de tigania aia -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 04:41 AM |