![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
In cazul in care busca filetata (piulita) in care se insurubeaza sonda lambda are filetul distrus, puteti fabrica alta la strung, conform schitei atasate.
La mine (E28 seria 5) s-a potrivit foarte bine. Din cate stiu, filetul sondelor lambda de la majoritatea modelelor BMW este universal (M18 x 1,50). Pentru fixarea buscei: - se da o gaura de diam. 22mm in tubulatura de evacuare unde se va plasa sonda lambda (gaura nu trebuie sa fie foarte precisa, se poate face si cu aparatul de sudura); - se fixeaza bucsa in gaura, cu partea inferioara de sectiune 22 mm, apoi se sudeaza etans de tubulatura; - se infileteaza sonda lambda si se fac conexiunile electrice catre aceasta. Pentru motorul de cautare: bucsa socket piulita filetata filet sonda lambda oxigen O2 . |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
multumesc pt sfat, chiar aveam nevoie
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 04:45 PM |