![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
La ultima ninsoare mi-am pus lanturile si am plecat cu mike sa facem cerculete! Am invartit-o pana s-au rupt lanturile si mi-au rupt aparatoarea de plastic de sub aripa spate dreapta si mi-a cazut un rezervor din plastic din care curgea ceva negru si uleios! :puke:
De atunci am facut peste 2000 km, am pierdut aparatoarea de plastic si bidonul ala s-a gaurit de cat a frecat in cauciuc! :crybaby: :crybaby: :crybaby: Azi m-am suparat si l-am scos de acolo ca-mi huruia in cap! :dis: -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
deci am rupt partea aia unde se pune surubul ala. unde intra in surub. cei cama sha so intamplat. am pus sonda si nu vroia sa intre. am verificat inaltimile de la baia veche si baia noua. am constat ca trebuia sa intre apasaa ca avea cele 3 garnituri. am apasat, o intrat intr-o parte, am pun o pilitza si acuma trebuia sa intre si in cealatla parte. dar practic nu o fost asha. am strans de un surub si tot nu intra in partea cealalta... dar oricum o pocnit cam dubios ca e gors metalul ala....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 11:39 AM |