![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
La ultima ninsoare mi-am pus lanturile si am plecat cu mike sa facem cerculete! Am invartit-o pana s-au rupt lanturile si mi-au rupt aparatoarea de plastic de sub aripa spate dreapta si mi-a cazut un rezervor din plastic din care curgea ceva negru si uleios! :puke:
De atunci am facut peste 2000 km, am pierdut aparatoarea de plastic si bidonul ala s-a gaurit de cat a frecat in cauciuc! :crybaby: :crybaby: :crybaby: Azi m-am suparat si l-am scos de acolo ca-mi huruia in cap! :dis: -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am spart sonda aia de al check control. aia din baia de ulei. am rupt o urechiusha... oricum am lasat capacul care era ep baia care am cumparat-o. am luat o baie de ulei de pe un 2.4 diesel. se pupa perfect... numai ca am avut de astupat niste gauri. adica care venea de ep la turbina. oricum nu au fost probleme. am mai stricat cred ca diferentialul open.... e un 3.64. dar cred ca merge si acuma...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:18 AM |