![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Stiati ca la masinile Morgan, scheletul caroseriei este din lemn (!) peste care vine caroseria de tabla. Sasiul este insa din metal.
Aici puteti vedea etapele constructiei unui Morgan: http://www.morganmania.co.uk/owners/h6mog.html ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
E foarte serioasa treaba.
Dar cred ca-ti imaginezi ca lemnul e tratat impotriva umezelii. Si mai e si stratificat, asa incat este f. stabil. Lemnul, bine prelucrat si tratat, are avantajul de a fi usor si rezistent. Presupun insa ca s-ar putea face si din aluminiu cel putin la fel de bine. Nu stiu de ce continua Morgan sa foloseasca lemnul, poate datorita traditiei. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 02:53 AM |