![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
care stie sa regleze o astfel de injectie? am pe capriu..si am o problema; pana acum masina a avut alimentarea sugrumata, adica teava era obturata si tragea benzina printr-un mic orificiu..si asa a fostreglata; dupa ce i-am pus sambata noapte rezervorul la punct, astfel incat nu mai intrerupe la plecarea in forja in 1a, nu prea mai porneste....porneste greu, la a 15a cheie, cu acceleratie....
exista posibilitatea ca acum pompa sa traga mai multa benzina, ca are pe unde, sa bage presiune mai mare in rampa si sa blocheze injectoarele? -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
QUOTE (bytzu) exista posibilitatea ca acum pompa sa traga mai multa benzina, ca are pe unde, sa bage presiune mai mare in rampa si sa blocheze injectoarele?
Nu cred ca se poate intampla ceea ce spui mai sus, oricum majoritatea benzinei se intoarce in rezervor, dupa ce trece prin fuel accumulator. La k-jetronic injectoarele pulverizeaza continuu benzina, cu cat presiunea e mai mare cu atat pulverizeaza mai multa benzina. In principiu nu ai multe de reglat, daca toate componentele functioneaza bine, poti sa reglezi doar mestecul aer-benzina - la care m-am bagat si eu la mine duminica, in speranta ca o sa-mi scada consumul in oras. Cred ca poti gasi pe internet documentatie despre k-jetronic, eu am gasit pentru vw-audi (unde e destul de comun k-jetronic la masinile din jur de 1990). -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 09:59 AM |