Apr 16 2006, 10:24 PM
Post
#1
|
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
Daca va intereseaza istoria motoarelor termice, luati-va putin timp si cititi fisierul atasat. Este o descriere detaliata a motorului Gnome Monosoupape, "lansat" in 1913 si care a facut istorie in avioanele primului razboi mondial.
Materialul trebuie parcurs cu atentie, pentru ca, desi este un motor termic cu ardere interna, solutiile constructive sunt spectaculoase (mai pentru era respectiva, 1913) iar logica mecanismelor interne este mult diferita de cea a unui motor termic "clasic". Pe mine, personal, m-a impresionat. |
|
|
|
![]() |
Apr 17 2006, 03:07 PM
Post
#2
|
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
QUOTE (ccc) F. interesant. Nu avea insa problema ca nu putea fi accelerat si trebuia pornit/oprit ca sa zbori mai repede sau mai incet?
Ba da Faza cea mai cool era ca trebuia sa faci asta inclusiv cand veneai la aterizare. Adica, te apropiai de sol cu un avion (care abia acum ne dam seama cat de primitiv era), si trebuia sa ai suficient curaj sa opresti din cand in cand motorul, sperand ca va reporni de fiecare data. |
|
|
|
Robert Motor Gnome Monosoupape 1913 Apr 16 2006, 10:24 PM
Sorin adica motoarele "in stea" Apr 17 2006, 06:52 AM
Robert QUOTE (Sorin)adica motoarele "in stea"
"In stea" s... Apr 17 2006, 07:47 AM
ccc F. interesant. Nu avea insa problema ca nu putea f... Apr 17 2006, 02:41 PM
ccc Sa te tot faci pilot de avion... Apr 17 2006, 03:25 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th October 2025 - 01:21 AM |