![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 88 Joined: 1-April 06 From: Zalau-Cluj Napoca Member No.: 238 ![]() |
am si eu o intrebare.....ce trebuie sa fac schimb numerele vechi de pe o masina?
costa mult? am gasit un bmw (cred k seria 3) super tare.....am si ceva poze cu el...dar nu prea stiu cum sa pun mai multe....I need a little help :prayer: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Insiders Posts: 75 Joined: 17-January 06 From: bucharest Member No.: 157 ![]() |
QUOTE (Rotti) QUOTE (HUT) fratilor daca are numere vechi de genul x-b-xxxx masina aia nu are carte de identitate. ca sa-i faci carte trebuie sa te duci cu ea la RAR si sa fie supusa inspectie tehnice gen ITP de catre RAR. tipii sunt foarte exigenti iar masina aia nu pare intr-o stare prea buna. are carte de identitate, dar veche. si daca vrei sa-i schimbi cartea si talonul, si implicit sa-i iei numere noi trebuie sa faci rar-ul si itp-ul, DAR din moment ce ii schimbi propietarul oricum le faci, deci nu e nici o diferenta.Daca o masina cu numere noi are ITP valabil atunci cand schimbi proprietarul nu trebuie sa faci din nou ITP. Te duci la RAR doar pt identificare. Ce am vrut sa spun este ca daca masina are numere vechi si nu are carte trebuie sa faci ITP-ul la RAR nu la orice statie ITP autorizata unde mai incalzeste cu bricheta vre-un senzor pana iti ies noxele cum trebuie. Daca rechinasul asta este statut de o gramada de ani si mai are si numere vechi nu cred eu ca are itp valabil. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:57 PM |