![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
nene am pus-o si am tone de draci... azi relantiul a luat-o razna si variaza in jurul a 800 de turatii minim 500 si nu sare de 900 dar in general marunt in jurul a 800 (adica relantiul lui normal)...
ideea este ca se aude un vajait de aer fals de la motor in zona admisiei, in spatele blocului (sub filtrul de polen)... ideea este ca nu pot vedea acolo deloc si trebuie sa demontez destul de multe chestii sa ajung acolo si uite asa va intreb pe voi cam ce ar putea fi... vajaitul se aude permanent dar e mai sesizabil la stationare... Cineva mi-a zis ca acolo e o valva cu un senzor si aia e una din problemele la BMW pe motoarele de 1895 cum e al meu... am uitat sa mentionez ca e vorba de un BMW 316 din 2000 cu motor de 1895 cmc... deci spunea ca valva aia e problema (cealalta, dar nu e cazul la mine, este debitmetrul)... deci, din experienta voastra, daca a mai patit cineva asta, ce este? e cumva celebra valva PCV? apropos, mi s-a aprins si celebrul Beck Check engine, dar nu imediat ci dupa ce am mers ceva si am si stationat pentru ca am fost la un baiat sa-mi faca o analiza dar era noapte deja si nu prea vedeam bine... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am un preten care are un e39 525d si de la atata forja io ramas turata la 6000 de ture si dupaia o oproti motorul. si dupaia facea un zgomot ciudat.. si cica o duso la un service si i-o zis ca are un injector bulit. si o dat comanda in jermany.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 03:11 PM |