IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Problema e46 relanti
akajohn
post Apr 11 2006, 08:53 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



nene am pus-o si am tone de draci... azi relantiul a luat-o razna si variaza in jurul a 800 de turatii minim 500 si nu sare de 900 dar in general marunt in jurul a 800 (adica relantiul lui normal)...

ideea este ca se aude un vajait de aer fals de la motor in zona admisiei, in spatele blocului (sub filtrul de polen)... ideea este ca nu pot vedea acolo deloc si trebuie sa demontez destul de multe chestii sa ajung acolo si uite asa va intreb pe voi cam ce ar putea fi... vajaitul se aude permanent dar e mai sesizabil la stationare...

Cineva mi-a zis ca acolo e o valva cu un senzor si aia e una din problemele la BMW pe motoarele de 1895 cum e al meu... am uitat sa mentionez ca e vorba de un BMW 316 din 2000 cu motor de 1895 cmc... deci spunea ca valva aia e problema (cealalta, dar nu e cazul la mine, este debitmetrul)... deci, din experienta voastra, daca a mai patit cineva asta, ce este? e cumva celebra valva PCV? apropos, mi s-a aprins si celebrul Beck Check engine, dar nu imediat ci dupa ce am mers ceva si am si stationat pentru ca am fost la un baiat sa-mi faca o analiza dar era noapte deja si nu prea vedeam bine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
akajohn
post Apr 12 2006, 10:27 AM
Post #2


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



deci e destul de clar ca e celebra valva PCV...smile.gif a fost un prieten de-al meu cu testerul pe la mine de dimineata si a confirmat diagnosticul... Respectiva piesa este pe corpul admisiei montata si fasaie de o ia naiba...smile.gif culmea e ca la mine nu fasaie doar la oprire (asta se intampla uneori pana de curand) ci permanent de parca as avea un compresor sub capota... localozarea piesei este in fata cam in zona unde este volanul pe spatele corpului si din zona ei pleaca un tub care intra in blocul motor. am inteles ca de fapt piesa asta reintroduce in motor o parte din gazele arse dupa debitmetru si poate fi gasita la alte masini si intr-o pozitie mai accesibila pentru ca la mine se afla sub filtrul de polen si trebuie sa dai jos cateva chestii sa ajungi la ea... dupa ce execut operatia va anunt de rezultat... singura chestie care ma ingrijoreaza este faptul ca la mine fasaie permanent nu doar la oprire dar acum relantiul variaza usor in jurul valorii normale si motorul numai merge deloc rotund la relanti... In mers masina trage de rupe ca si in conditii normale fara nici cea mai mica problema... deranjant este faptul ca se simt vibratii in masina la stationare... cam asta e...

pentru cei interesati este vorba de piesa 1 din schema urmatoare:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...514&hg=11&fg=15

apropos, la schimbarea ei mai trebuiesc si alte chestii de genul garnituri etc.?

piesa costa in jur de 42 Euro la Automobile Bavaria si o sa ma duc sa o iau pentru ca au pe stoc iar de montaj cred ca o sa aranjez cu un prieten pentru ca sunt multe chestii de dat jos pe la admisie acolo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 07:57 AM