![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ca tot e topic de publicitate..
![]() Io mi-am pus chip dela Rabanne, nu inainte de a-l freca vreo 3 zile cu intrebari legate de performanta, consum, riscuri.. Pot sa spun ca omul a fost foarte rabdator si mi-a explicat frumos cu ce se mananca chip tuning-ul Io am vrut in primul rand o scadere a consumului dar bineinteles dublata de o crestere de performanta ![]() Primul chip a fost unul Hartge, care mi-a dat ceva putere, dar mi-a crescut si consumul (cam cu un litru in oras & afara) Rabanne m-a chemat la o re-chip-uire cu unul SKN care mi-a dat si mai multa putere, dar consumul nu a scazut (~16%) In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140) Rabanne insista ca konsumul asta mare se datoreaza stilului "defectuos" de condus - mers mai turat si accelerat prelungit in treapta de viteza - io insist ca e din cauza tobei goale si a sondei lambda ![]() Oricum, ce vreau sa spun e ca sunt f. multumit de cum a decurs colaborarea cu el: - chip-uri atent lucrate (zice el si il cred) cu care nu am avut probleme absolut deloc - sa nu mai plece masina, sa se balbaie, sa mai stiu io ce naiba altceva.. - pana acum nu mi-a luat nici un ban in plus fata de ce i-am dat pe primul chip! Dar ma revansez io cu niste beri.. ![]() - atitudine pro-client ![]() Lamuriti-va (in topicul asta sau pe net) daca vreti sa va faceti chip si.. curaj! -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:13 AM |