![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am nevoie de sfatul cuiva care se pricepe sau s-a comfruntat cu probleme ale carburatorului la BMW (am un BMW 316 din 1983)
In primul rand nu vrea sa porneasca dupa ce a stat o noapte sau mai mult afara(sau daca porneste porneste f greu,dupa ce-i omor electromotorul si bateria cateva zeci de minute). Cat timp ii dau la automat, motorul nu da nici cel mai mic semn ca ar arde ceva, ca ar vrea sa porneasca; se aude doar motorul invartit de electromotor. Am banuit ca nu-mi baga pompa benzina si ca trage aer pe undeva---n-a fost asta,pompa functioneaza perfect. Am presupus apoi ca mi se evapora sau pierde pe undeva benzina din carburator si-mi raman cuiele ponto(cred ca asa se scrie) blocate---am desfacut carburatorul si ambele "rezervoare"erau pline. Daca in timp ce vreau s-o pornesc si motorul se invarte sec, cum am mai spus, scap cateva picaturi de benzina in camera carburatorului, masina incearca sa porneasca ceea ce m-a determinat sa cred ca problema este carburatorul care nu-mi da benzina in camera principala si asta m-a facut sa eluimin de pe lista eventualilor"vinovati" aprinderea(in plus ,dupa ce porneste o data,indiferent daca-l las sau nu sa se-ncalzeasca, a doua oara porneste normal,chiar la sfert de cheie. In sfarsit, dupa ce-mi bag nasul prin carburator si-i verific una-alta:sa nu fie blocat cuiul ponto,sa aiba benzina in "rezervoare"..., daca montez carburatorul la loc,fara sa umblu practic la nimic,masina ca printr-o minune porneste. Nu mai stiu ce sa-i fac.Ma depaseste problema.Zici ca-i posedata. -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
QUOTE (comisaru) In paralel, am continuat lucrul la vechiul carburator si, din pacate, no news. Am verificat si varianta "nu-mi mai da pompa debit suficient" prin alimentare directa,prin cadere, dintr-un bidon si nimic.Ce ma supara f tare acum este ca nu mai urca in ture cum urca si cum ajunge la 3000-3500 de ture crapa, da in nas, dar nu mereu. Chestia asta mi se intampla si cand turez motorul fara sa fie in vreo treapta de viteza.Il accelerez,trece de 4000+ de ture, dupa care moare;nu mai scuipa ciocul ala benzina constant,ci cu intreruperi aleatorii.
PS: "Sa mor daca-nteleg ceva" din comportamentul carburatorului asta. Evrika!!! ![]() ![]() ![]() Dupa zile intregi pierdute desfacand si montand carburatorul dupa nervi si injuraturi am gasit. E o intreaga poveste: ma uitam pe RealOEM.COM la schemele componentelor carburatorului meu cand, am observat un nenorocit de arculet pe care eu nu-mi amintesc sa-l fi intalnit cnd am umblat pe-acolo. E arculetul de la pompita de benzina, pe care atunci cnd am desfacut-o, am tras de capac (pt. ca garnitura era lipita de corp si de capac), iar in momentul cand s-a deschis, n-am observat ca mi-a sarit arcul de-acolo ](*,) ](*,) ](*,) . Cum am ajuns acasa m-am dus direct la locul cu pricina, am desfacut capacul, m-am comvins ca am fost atat de idiot incat sa nu-mi dau seama ca membrana aia nu putea sa functioneze normal fara ajutorul arculetului, am montat la loc cu arculetul pus normal si masina are din nou viata. Asa ca am rezolvat nou aparuta problema si-am ramas cu celelalte doua vechi: pornirea dimineata si consumul. ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st July 2025 - 07:14 AM |