![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Ce parere aveti despre admisiile custom-made, cu cite un corp de acceleratie pt fiecare cilindru ?
sunt acum in discutii cu niste belgieni care fac asa ceva, si reclama crestere de putere pt motorul M43TU 1.9l de la 105CP (stock) la 127CP (21% - mie mi se pare cam mult ... din stiinta mea, sistemul "4 butterfly throtle bodies" aduce o crestere cam de 12% pe motoarele obisnuite, si maxim 20% pe motoarele cu modificari la fluxurile de aer in chiulasa ... ) kit-ul lor mai cuprinde un piggy back si un filtru + calibrare pe dyno si costa 1.600E .. din asta admisia cu 4 corpuri ar fi 625E (oricum as lua-o numai pe asta, ca cip si filtru am. iar la dyno-ul lor n-am cum sa ajung ..) http://www.kempower.be/indexe.htm -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
:drool:
Ce jucarii frumoase au oamenii aia acolo. Iti iei pana la urma? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:55 AM |