![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 31 Joined: 28-October 05 From: PITESTI Member No.: 68 ![]() |
Care este diferenta dintre motorul 2.0d 136cp si cel de 2.0d 150 de generatie mai noua.. respectiv cel de 163 in prezent? eu am un e46 320d 136cp si as vrea sa ii fac un upgrade.. eventual daca stiti ce piese trebuie sa schimb pentru a-l aduce la 150 sau 163cp ? trebuie schimbata turbina? debimetrul? softul? ce difera intre ele? ..
scuze daca mai exista topicuri de genul asta dar eu tot nu m-am lamurit.. si nu am gasit pe nimeni care sa ma lamureasca.. si nu vreau sa ii fac chip si sa sar de la 136 la 163 cat zic cei de la aspad.. vreau sa il fac la 150cum e din fabrica cel de 2002 si api chip ca sa sar la 182 cum ar veni.. eventual daca aveti adresa de mail de la bmw romania mi-ar fi de folos multumesc anticipat -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 31 Joined: 28-October 05 From: PITESTI Member No.: 68 ![]() |
cert este ca iti da .. nu iti ia..
cu toate ca daca lasi prea liber pierzi cuplu .. cum am patit eu la clio.. traseu marit la 50mm.. catalizator scos.. detenta mica si finala mica de la borla.. + filtru kn.. pe drum drept fugea de rupea pamantu.. urca in ture de zici ce-i aia.. (motor de 1.4).. asta pana sa fac un drum la valcea.. unde statea turata.. huruia ca dreaq si nu urca mai deloc.. acolo mi-am dat seama ca inainte aveam cuplu mai mare si ca urcam mai lejer -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:42 PM |