![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cum multi dintre voi stiu deja acum cateva luni am achizitionat un autoblocant (LSD) de 4,10 tot de atunci stau si analizez care ar fii efectele acestuia asupra masinii.Iata ce rezultate am obtinut folosind un programel numit Car Test:
1.masina echipata cu diferentialul standard de 3,23 avem: 0-40 km-2,1 s 0-80km-5,9 s 0-100km-8,9 sec top speed 207,4 km 0-100m 6,9 s 0-400m 16,3s @140,3 km 0-1000 m 29,8s @174,6 km viteze maxime atinse in treptele de viteza:1-55km 2-97km 3-153km 4-216 km toate la 6000rpm 2.masina cu LSD 4,10 0-40km-1,7s 0-80km-6,1s 0-100km-8,5s top speed 207,1km 0-100m 6,7s 0-400m 16,1@138,9 0-1000m 29,5s @175,5 km viteze maxime atinse in treptele de viteza:1-44km 2-76km 3-120km 4-169km la fel la 6000 rpm. Din ce vad montarea ar insemna un demaraj mai bun pana la 100 km si un sprint mai bun in aproape toate celelante ipostaze fata de masina de serie mai putin 0-80 km ,dar din ce vad viteza maxima atinsa in treptele 1-4 va scade dramatic.Am avea :pro 4,10 demaraj superior reprize mai rele avantaj LSD contra:consum marit comportament periculos pe carosabil ud sau acoperit de zapada si motorul va merge mai turat.Astept pareri legate de aceasta schimbare. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (jaffar) liti explica robert de ce nu e bine sa scoti doar ambreiajele si sa le muti in diferentialul tau
Mai jos e un "copy & paste" a doua posturi de-ale mele, din mai 2005, de pe forumul in care activam la acel moment: Faza cu cartusul de ambreiaje mi-a trecut si mie prin cap. In urma cu vreo 3 ani, era cat pe-aci sa cumpar un diferential E28 cu carcasa mare, raport 3.07:1, de la care sa iau ambreiajele si sa le pun in diferentialul meu 3.25:1 (care are ambreiajele cam duse). Dar unul de pe un forum E28 (respectat in comunitatea respectiva) m-a sfatuit sa ma potolesc, deoarece pozitionarea si reglarea corecta a pinionului de atac fata de coroana nu este job pentru incepatori, ci pentru un atelier care are experienta cu asa ceva. Ca amator aflat la prima experienta de acest gen, poate sa iti iasa bine, dar numai dintr-un noroc chior. Sau sa obtii un diferential zgomotos, care se auto-canibalizeaza. Rezultatul a fost ca m-am potolit. [...] Este dificil. Se folosesc niste saibe distantiere, de diferite dimensiuni. Pui saibe mai groase sau mai subtiri, in functie de modul de angrenare a coroanei dintate cu pinionul de atac. Ai doua grade de libertate: in lungul axului pinionului si in lungul axului coroanei. Se foloseste un fel de vopsea, iar in functie de forma si grosimea petei de vopsea care ramane pe dintii coroanei te prinzi daca angrenajul este corect. Ce am scris aici este doar ceva teorie, din ce am mai citit pe vremuri, la modul empiric. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 05:16 AM |