![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.
Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la : 8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 280 euro + TVA Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 300 euro + TVA. Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la: 10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial. Pret: 200 - 250 euro + TVA. Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la: 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial. Pret: 250 - 400 euro + TVA. Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie. Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original. Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Bine prietene, vad ca insisti .Nu-i nimic , iti explic cum:)
Masina ta merge pe o anumita cantitate de carburant, si o anumita cantitate de aer.Se lucreaza harta in doua locuri: part-throttle, asta insemnand ca clapeta de la admisie este deschisa la 45 de grade maxim, pozitie sesizata de TPS, iar full-throttle inseamna "blana", adica clapa este deschisa intre 45 si 90 de grade.Cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% , se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant, pentru ca la mersul urban se merge usor din cate stiu, in regim normal.Acum sa trecem la castigul de putere.Pentru aceasta se lucreaza harta la full-throttle, aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% , de asemenea se creste si avansul pentru o ardere mai buna, iar in cazul motoarelor turbo se creste putin si presiunea in turbina.Si iata cum scoatem si caii in plus.Asadar se opereaza si cresteri si scaderi insa avand in vedere ca masina in marea majoritate a regimului sau de functionare merge in regim normal (part) faptul ca s-au efectuat si cresteri ale valorilor de carburant injectate la full nu va afecta economia de carburant, si astfel masina va consuma mai putin.Ai priceput mestere atotstiutor? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:16 AM |