![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 31 Joined: 28-October 05 From: PITESTI Member No.: 68 ![]() |
Care este diferenta dintre motorul 2.0d 136cp si cel de 2.0d 150 de generatie mai noua.. respectiv cel de 163 in prezent? eu am un e46 320d 136cp si as vrea sa ii fac un upgrade.. eventual daca stiti ce piese trebuie sa schimb pentru a-l aduce la 150 sau 163cp ? trebuie schimbata turbina? debimetrul? softul? ce difera intre ele? ..
scuze daca mai exista topicuri de genul asta dar eu tot nu m-am lamurit.. si nu am gasit pe nimeni care sa ma lamureasca.. si nu vreau sa ii fac chip si sa sar de la 136 la 163 cat zic cei de la aspad.. vreau sa il fac la 150cum e din fabrica cel de 2002 si api chip ca sa sar la 182 cum ar veni.. eventual daca aveti adresa de mail de la bmw romania mi-ar fi de folos multumesc anticipat -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Eu am citit undeva acum cateva luni ca motorul de 2 litri diesel de 150 CP ar fi cu tehnologie Common Rail, in timp ce motorul de 136 CP nu ar fi Common Rail. Nu mai stiu unde din pacate, nu stiu daca sursa era de incredere sau nu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:44 PM |