IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> merita?
bytzu
post Mar 9 2006, 01:29 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



am dat 2400 eur pe un E 28 524 td din 84, fost 528; masina e full, fara aer si piele; ff bine intretinuta interior

probleme:pasajul de roata stanga spate mancat; suportii de cric fata mancati; in rest belea la tabla,f buna.
pe stand: capete de bara, bieletele, tirantii din spate, semicaseta dreapta
nu se tureaza cat trebuie si da mult fum negru - 15 la noxe
pe spate bucsele la ttirantii fata ( care vin prinsi pe podea)
curge nitel ulei pe jos la motor si cutie in spate, pe la semering cred
geamul de la sofer merge greu(electric)
usile se inchid greu, trebuie sa tragi mai tare de ele; geamul stanga spate(manual), cred ca a sarit de pe macara, ca nu se inchide de tot si da in gol

merita banii masina? nu a fost busita, si chiar arata bine..o sa fac si poze

ce remedii vedeti la ceea ce am scris mai sus?


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
ve
post Mar 14 2006, 05:10 PM
Post #2


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



QUOTE (bytzu)
nu se tureaza cat trebuie si da mult fum negru - 15 la noxe


La pompa de injectie e un limitator pentru cursa care poate sa bloceze prea devreme. Eu am obserat asta la itp pt ca nu ajungea decat la 4200 rpm in loc de 5500.
Nu ar strica sa verifici si intinderea cablului de acceleratie. La mine cablul se prinde in doua pozitii: una mai jos care misca mai mult parghia si unul mai sus. La mine e foarte important pentru ca vitezele se schimba in functie de pozitia pedalei si masina se comporta total diferit pe cele doua pozitii ale cablului.

Daca iti da fum negru inseamna ca trebuie sa ajungi la un service de diesel si sa verifici injectoarele si pompa. Pompa de injectie trebuie reglata (centricubata) pe un stand special. Injectoarele la fel.


Nu ar fii rau sa schimbi si filtrul de motorina si filtrul de aer daca nu au fost schimbate.
Dar asta nu are legatura cu fumul negru.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th July 2025 - 03:51 PM