![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 48 Joined: 3-March 06 From: SB Member No.: 205 ![]() |
ok, sa va zic un picut de masinuta.
am cumparat o de la prietena mea cu 500 euro, are 100800 km, reali 100%, full elctric, trapa, ABS, kit M(spoilere, suspensii<amortizoarele m au costat 1000 euro>, volan M,jante cu gume TRX!,...) arata cam nasol asa ca m am apucat sa o pun la punct.pana acum am investit cam 3500-4000 in ea pt ca mi place la nebunie, e neagra by the way, n are Kat. marea problema e electricul.nu merge nimic la bord ma refer(vitezometru, turometru,economizor, temp apa...)daca mai rezolv asta si cateva mizilicuri, sa vopsesc capota e cam gata. poze n am inca dar o sa fac 100% ca arata bine de tot si de mers merge bric, numai consumul pare un pic cam mare 25l/100 in oras, oare asta o fii normal?! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
- Debimetrul se regleaza cu motorul pornit cu cu capacul desfacut. Practic, trebuie sa scoti debimetrul de pe suportul lui si sa-l susti cumva temporar (pe perioada reglarii) cu fundul in sus. Normal, fara filtru de aer, cat timp faci reglajul.
- Un filtru de benzina imbacsit poate da ezitari in sarcina. - Din cate stiam, pe fatza exista doua tipuri de bare stabilizatoare (19mm, respectiv 21mm pentru M5, dar pe spate e un singur tip (15.5mm). La M5 parca bara stabilizatoare din spate are 14mm (nu mai stiu exact), dar cred ca are de-a face cu sistemul de stabilizare a garzii la sol, care nu exista pe celelalte E28. Deci, verifica daca bara stabilizatoare din spate are 15.5mm in diametru. Daca da, bieletele sunt OK. Daca are alt diametru, posibil ca unul din fostii proprietari sa fi montat o bara "aftermarket". |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 10:32 PM |