![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ma contram cu dl. ccc despre subiectul de mai sus
Punctul meu de vedere e urmatorul: daca in ultima treapta de viteza nu poti tura motorul pana la turatia unde ai puterea maxima (Pmax), atunci nici o transmisie (cu 6 sau 10 rapoarte) nu te va ajuta sa depasesti Vmax De ex, presupunem un bmw care are Pmax la 6000rpm, iar Vmax (sa zicem 200km/h) in ultima treapta e la 5500rpm O transmisie putin mai scurta poate te va ajuta sa ajungi la 205-210, dar nici o transmisie din lume nu te va "propulsa" la 240km/h!! Asta pentru ca la viteze mari singurele forte care mai conteaza sunt cele de frecare (cu asfaltul si aerul) Iar puterea motorului nu face altceva decat sa invinga aceste forte Dl. ccc sustine contrariul, si anume ca poti ajunge si la 300km/h cu o transmisie de N rapoarte, bine gandita.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Si eu,care vroiam repede sa ma bag sa explic si eu cum sta treaba dar vad ca exista deja explicatii relevante in stabilirea vitezei maxime si de ce lucruri este conditionata ea.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 12:31 PM |