![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ma contram cu dl. ccc despre subiectul de mai sus
Punctul meu de vedere e urmatorul: daca in ultima treapta de viteza nu poti tura motorul pana la turatia unde ai puterea maxima (Pmax), atunci nici o transmisie (cu 6 sau 10 rapoarte) nu te va ajuta sa depasesti Vmax De ex, presupunem un bmw care are Pmax la 6000rpm, iar Vmax (sa zicem 200km/h) in ultima treapta e la 5500rpm O transmisie putin mai scurta poate te va ajuta sa ajungi la 205-210, dar nici o transmisie din lume nu te va "propulsa" la 240km/h!! Asta pentru ca la viteze mari singurele forte care mai conteaza sunt cele de frecare (cu asfaltul si aerul) Iar puterea motorului nu face altceva decat sa invinga aceste forte Dl. ccc sustine contrariul, si anume ca poti ajunge si la 300km/h cu o transmisie de N rapoarte, bine gandita.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Am specificat clar
![]() La mine de ex, un diff. de 2.91 sau 2.8x m-ar fi ajutat sa am mai multa viteza la Pmax, dar cel de acum 2.56 nu imi "garanteaza" ca pot prinde 263km/h la 5900rpm Later edit: daca ai mai fi avut de ex inca 7 trepte intermediare intre tr. 4 si tr. 5, crezi ca ai fi depasit 240-245 pe ceas? Sau cum e acum la mine: transmisia suporta 280km/h la 6200rpm Daca as avea cutie in 18 trepte, cu ultima treapta tot 1:1, as avea vreo sansa sa ajung la 280?? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 06:15 PM |