![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
Dupa cum probabil stiti un nou sezon de F1 va incepe curand.Si BMW va participa cu motoarele sale care vor echipa echipa SAUBER.Pilotii sunt Nick Heidfeld si Jacques Vilneuve.
Ce parere aveti despre piloti? Credeti ca motorul BMW isi va face treaba mai bine decat la Williams? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 26 Joined: 4-March 06 From: I A S I Member No.: 214 ![]() |
Probleme de fiabilitate vor fi mereu in F1, deoarece motoristii urmeaza "crezul" lui Enzo Ferrari care spunea ca un motor care nu se strica imediat dupa ce trece linia de sosire nu este un motor de curse. Acum trebuie sa se modifice vorbele "monstrului", motoarele trebuind sa reziste doua curse.
Pentru a nu ingreuna motoarele inginerii sunt obligati sa lucreze cu factori de siguranta cit mai apropiati de unu, iar cand lucrezi cu factori de siguranta asa mici, cand ceva nu merge perfect rezulta in marea majoritate a cazurilor distrugerea motorului. Cat despre limitarea nr. de cilindrii si a capacitatii cilindrice nu cred ca o sa se realizeze mare lucru in ceea ce priveste reducerea puterii motoarelor, daca va amintiti in 1981 Nelson Piquet a castigat campionatul cu un monopost Brabham care avea un motor BMW de 1.5l si peste 1000 CP !!! este adevarat turbo. Parerea mea este ca Bernie Ecclestone a avut dreptate cand a spus ca limtarea turatiei maxime a motoarelor ar fi fost mult mai eficienta. -------------------- Always happy landings
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 01:07 PM |