![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De cateva saptamani ma tot uit dupa ursuleti de vanzare. Am cautat si anunturi pe internet, si m-am uitat si prin Bucuresti. Pe internet nu am gasit nimic interesant, iar in oras nu prea am vazut de vanzare. Am vazut unul la mine in cartier (Aviatiei), dar e cam ruginit si e 324d, nu foarte atractiv. E model dupa 1987 (dupa stopuri). Nu are decat telefon trecut pe hartia din geam.
Care ar fi, in opinia voastra, un pret apropiat de realitate pentru un ursulet 325i, care sa fie cat mai "stock", sa nu fie ruginit si sa fie bine intretinut? Asa ceva mi-ar place, si cred ca nu numai mie... Si de preferat mai nou de 1987. Voi cei care aveti ursuleti de unde vi i-ati cumparat si cat ati dat pe ei? Si in ce stare erau? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Masina a intrat in tara in noiembrie '96 cand a fost a unui nene necunoscut. In ianuarie '97 a fost cumparata de un nene care sta in iancului. In martie '97 a fost cumparata de bunicul meu (care in momentul achizitiei avea E21 320 carburatie de vreo 4-5 ani)cu 7000$ (proprietarul voia 7500$, daca imi amintes bine). Masina avea 90.000km.
![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:08 AM |