![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
vreau sa fac niste teste sa vad cum se comporta cu altul. al meu e cam praf..
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (316i) Cine mai zice ca "regleaza debitmetre" il rog sa se impuste. :D
Domnu, ai grija sa nu ratez si sa te nimeresc ![]() Am mai reglat debitmetre si beneficiarii au fost multumiti. Unul eram eu, si sunt al dracu de pretentios. Poate ca nu reusesc sa-l fac sa mearga ca in ziua cand l-a adus barza, dar fii sigur ca pot obtine cam cel mai bun comportament cu piesele pe care le ai pe masina, fara sa arunci cu banii. Azi a trecut sixx pe la Interceptor si ne-am uitat pe la masina lui. Concluzia a fost ca trebuie sa schimbe uleiul cat mai repede, sa rezolve un vacuum de la delcou si abia apoi sa ne uitam la debitmetru, pentru ca motorul trage binisor iar consumul nu e f mare pentru 528. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 02:38 AM |