Mar 3 2006, 05:26 PM
Post
#1
|
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 48 Joined: 3-March 06 From: SB Member No.: 205 |
ok, sa va zic un picut de masinuta.
am cumparat o de la prietena mea cu 500 euro, are 100800 km, reali 100%, full elctric, trapa, ABS, kit M(spoilere, suspensii<amortizoarele m au costat 1000 euro>, volan M,jante cu gume TRX!,...) arata cam nasol asa ca m am apucat sa o pun la punct.pana acum am investit cam 3500-4000 in ea pt ca mi place la nebunie, e neagra by the way, n are Kat. marea problema e electricul.nu merge nimic la bord ma refer(vitezometru, turometru,economizor, temp apa...)daca mai rezolv asta si cateva mizilicuri, sa vopsesc capota e cam gata. poze n am inca dar o sa fac 100% ca arata bine de tot si de mers merge bric, numai consumul pare un pic cam mare 25l/100 in oras, oare asta o fii normal?! |
|
|
|
![]() |
Mar 4 2006, 07:33 AM
Post
#2
|
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 |
rollman, am ajuns la concluzia ca noi doi am mai schimbat, pe la mijlocul lunii februarie '06, vreo doua mesaje prin email
Am o nedumerire. Din email am inteles ca masina este un E28 528i cu kit M. Din posturile de mai sus, ca este un M535i. Hai te rog sa lamurim acest aspect. In primul caz, ar insemna ca ai un motor M30 de 2.8l cu L-Jetronic. In al doilea caz, ca ai un motor M30 de 3.5l cu Motronic 1.0. Diferenta intre cele doua sisteme de management al motorului este semnificativa, de aici si modul de a aborda problema consumului foarte mare. Sincer, avand in vedere nivelul impozitelor/taxelor care vor intra in vigoare in 2007, cred ca ar fi de preferat sa ai motorul de 2.8l. Ca sa afli exact ce fel de motor este, verifica: - ce scrie pe galeria de admisie, privind din stanga masinii: 2.5/2.8 sau 3.2/3.5? - ce scrie pe blocul motor (sub chiulasa): 2.8 sau 3.5? - ai distribuitor "clasic", sau nu (axa distribuitorului este paralela sau perpendiculara pe axa cu came)? Eventual, pune ceva poze ale motorului. Repet, numai in functie de tipul motorului ne putem da cu parerea in privinta consumului. |
|
|
|
rollman E28: consum mare Mar 3 2006, 05:26 PM
da_joint QUOTE (jaffar)mmm... ai piciorul drept mai greu as... Mar 3 2006, 05:39 PM
rollman asta e povestea, consumul asta e cand merge "mediu... Mar 3 2006, 05:48 PM
Rotti pune neaparat niste poze :retard: Mar 3 2006, 06:06 PM
TiL Ma bucur ca a mai aparut un posesor de caz ... ast... Mar 3 2006, 06:22 PM
rollman Ok, ca sa lamurim cateva chestiuni, in carte scrie... Mar 5 2006, 09:20 PM
Robert QUOTE (rollman)te am lamurit? M-ai lamurit.
Sper c... Mar 5 2006, 09:38 PM
rollman ceea ce am observat, ERA ca la cald motorul pornea... Mar 5 2006, 10:44 PM
Robert Ti-as sugera sa testezi urmatoarele:
1. Starea se... Mar 6 2006, 08:49 PM
rollman mersi mult, o sa incerc in weekend dupa care scriu... Mar 6 2006, 10:28 PM
Robert In continuare la postul meu de mai sus, mai adauga... Mar 7 2006, 08:16 PM
Gabi_323i 011 sau 059? Mar 7 2006, 08:45 PM
rollman am verificat toate chestiile dar una singura nu mi... Mar 14 2006, 09:57 AM
Robert - Debimetrul se regleaza cu motorul pornit cu cu c... Mar 14 2006, 10:10 AM
rollman chiar azi o sa fac treaba cu debitmetrul pt ca n a... Apr 12 2006, 07:07 AM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th October 2025 - 08:43 PM |