![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
La E36 cel putin, exista 2 tipuri de OBC:
- unul cu functiile de "time", "temp" si "check" - becuri, stopuri, nivele de lichid.. - unul complet, si cu functii de genul "viteza medie", "consum mediu", "litri in rezervor si cat mai poti merge" etc Io am primul tip :dis: de OBC si vreau sa fac upgrade la cel complet Un "dezmembrer" s-a uitat si mi-a zis ca trebuie inca o mufa cu fire + releu si, bineinteles, un OBC cu 2 intrari ![]() Ce presupune mai concret trecerea dela tipul I la tipul II? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
La E36 exista 4 tipuri de MID (Multi information display). Unul singur e OBC
![]() Da, iti mai trebuie inca o mufa si schema de legare la DME si Cluster instruments. Nu stiu daca schema mufei pe care o ai deja e aceeasi intre cele 2 modele. In primul rand iti trebuie schema, despre releu nu stiu ce sa zic. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:37 PM |