![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
vreau sa fac niste teste sa vad cum se comporta cu altul. al meu e cam praf..
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() xX ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 545 Joined: 25-October 05 From: London, UK Member No.: 63 Car: K13R - soon Engine: 1.3 4L ![]() |
N-am nici cea mai vaga idee si nici nu ma pricep sa umblu pe acolo.
Sambata vreau sa o duc la un mecanic sa se mai uite pe acolo, ca a inceput sa bata ceva ( se aude ca si cum elicea ventilatorului ar lovi in ceva de tabla) cam nasol. Omu mi-a zis de mai demult ca debitmetrul ar fi varza si ca de aia nu trage, nu tine relanti-ul si consuma cat un tractor.. Robert ? Help ? ![]() -------------------- xi // GSR
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 02:54 PM |