![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
cum se manifesta: in mers, se opreste alimentarea - cad acele, se intaresc pedalele, se aprind becurile, motorul merge dar nu mai poate fi accelerat (de unde tind sa cred chestia cu consum 0...stiti voi, discutie veche). trag pe dreapta, opresc motorul si dau la cheie. accelereaza si moare dupa 1 - 2 sec. uneori porneste ok de la a doua cheie, alteori nici dupa a 10-a.
cand se manifesta: oricand vrea muschiul lui de bmw. concluzia sambata a fost ca e ceva cu poampa de benzina. in cazul cel mai fericit este imbacsita, si problema s-ar putea rezolva prin simpla curatare. pareri de specialitate? oferte de ajutor in vederea rezolvarii? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cam asa ceva am patit si eu cu 525 E28, insa la viteza mare, pe autostrada. Murea subit, la 120-150 km/h intram fara sa vreau in frana de motor
![]() De vina a fost releul pompei de benzina (care mi se pare ca mai comanda si alte chestii). Cristina, eu zic sa incepi cu el. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th September 2025 - 07:51 PM |