![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Unde D e doar o versiune, nu vine de la Dl Diesel.
Benzinar V8 de 7litri, 180cp pe la 3200rpm si 475Nm la 1800rpm. Asta dupa ce-i reglez avansul, ca sa corespunda cu benzina de 95. E nitel de lucru, nu l-am adus acasa si nu stiu daca reusesc sa-l aduc pe roti. Porneste, tine apa in el, sper sa nu fiarba, ambreiaj ok, servodirectia merge foarte bine, alternatorul incarca, compresorul de aer merge, frana de mana tine, dar nu prea mai are lichid de frana iar butelia de aer e gaurita. Adica nu are frane. Am incercat o poxilina temporara dar am asteptat doar vreo doua ore, aparent nu se intarise suficient si s-a basicat. Am intrat in alta liga, unde se discuta doar cu mii de lei. O mie de lei bateria, 15 mii RCA-ul pe un an, 2500lei plinul ![]() ![]() ![]() Visam demult la asa animal ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O sa expire si al doilea atestat de vehicul istoric fara sa rezolv inspectia tehnica la rar. Nu m-am dus pentru ca nu merge semnalizarea si nu stiu de ce.
Urmeaza un al treilea Ural, de data asta unul contemporan, care ar trebui sa aiba instalatie electrica similara. Al doilea Ural e non-facelift si are niste diferente la circuitul de semnalizare. Azi i-am schimbat uleiul, pus 7 litri GM 10W40. A iesit ceva pilitura in uleiul vechi... Am schimbat furtunele radiatorului de ulei, rezolvat una din scurgeri, a doua se pare ca nu e de la furtun ci de la radiator... Bison Epoxy Metal pe crapaturile blocului motor. Acum mai pierde apa doar pe la pompa de apa, sper. Completat lichid de frana pe cele doua pompe. Trebuie sa reglez sabotii, pentru ca 4 roti se incalzesc. Dreapta fata si spate, stanga mijloc si spate. Merge frumos la drum, parca e prima data cand simt ca se leaga treptele de viteze si merg intins din 2 in 3 din 3 in 4 si din 4 in 5. In continuare cam topaie, desi am umflat mai demult rotile pe la 2.9 bar. Deci doar cu gume noi s-ar rezolva. Superb animal, un concurent real pentru E28. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2024 - 02:36 AM |