![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Va vine sa credeti?
Nici mie ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Despre aia mergea pana acasă, pe drum bun, am venit eu de la Bacău la bt cu un G3 cu puntea pe fata rupta, mers īncet, max 60, a durat cv, dar am ajuns
![]() Aveam mașina aia de vreo 3 ani, și fix in ziua aia s-a īntāmplat, cānd am intrat mai violent intr-un loc de parcare de pe marginea drumului cu cratere. Trăgea dreapta de nu o puteam tine pe sosea la peste 60. Ajuns acasă, am fost la un vecin care e sudor de meserie, sudează și aluminiu și de toate, am făcut-o, merge și pana in ziua de azi, chiar dreapta ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 08:35 PM |