![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
e ieftina semi-caseta aia. e o problema comuna la masinile cu IFS sa fie nefericita semi-caseta dupa ceva km in afara soselelor, cu roatele mari invartite prin noroaie si zapada. nu exista solutie permanenta, eu la nissan aveam ceva custom facut, cu un gresor pe care il mai ungeam din cand in cand, si cu un sistem de bucsi de cupru in interior unde mai strangeam de o piulita sa ii mai reduc din joc. dar nici solutia aia nu e permanenta, pt ca se uzeaza bucsile din cupru si ajungi sa fie nevoie de schimbarea lor. mai simplu e sa dai 150-200 lei pe o semi-caseta, la fiecare 2 ani, si sa o schimbi direct din cele 4 suruburi si ai scapat de grija.
cand ma dadeam in campionat, aveam semi-caseta in trusa de piese de rezerva, intrucat riscul sa o ruper era mult mai mare acolo. numai bine, n-am rupt semi-caseta la vitara, dar am rupt o bara de directie in 2, si d-astea nu aveam pt ca de obicei se indoaie, nu se rupe - si solutia e sa o intrepti de un copac ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st July 2025 - 10:21 PM |