![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Asa dupa ce am descoperit ca e facuta in Spania de Santana Motors am poreclit-o Satana. Practic e ceea ce un fan Suzuki nu ar recomanda niciodata, un Suzuki facut de spanioli cu motor dizel frantuzesc. Intre timp am:
- demontat bandourile curatat rugina de suprafata pe unde a mai avut dat cu pasivator sau cu Hamerite apoi cu Nigrin, astupat 2 gauri cu izolant STP ma rog in prealabil pasivator si Nigrin. Montat bandouri ocazie cu care am cumparat cateva sute de clipsuri universale descoperind ca nimeni nu are clipsuri de Suzuki in concluzie bandourile au fost montate cu clipsuri + silicon deoarece pe fata prinderile lipseau. curatat interior schimbat becuri far si becuri nr inmatriculare -comandat : cal schimbator viteze ,cal spate , fete de usi, vas expansiune incuietoare torpedou, incuietoare hayon , schimbat covorase cu ceva textil heavy duty Am incercat sa comand si ceva piese pt revizie aici a fost asa: filtrul ulei si filtrul motorina ok, filtru aer = avem un cod diferit daca punem seria sasiu avem alt cod recomandam sa vedeti ce e pe masina, distributie - avem 7 variante vedeti ce aveti pe masina. Am facut ceva km cu ea nu prea poti trece de 80 , directia e aproximativa si se comporta ca un crucisator pe o mare agitata una peste alta clar respect legea 50-70 max oras afara nu as trece de 90-100 ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd July 2025 - 03:02 PM |