![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ca sa nu zic buhai, butoi ambulant samd
Totul a inceput cu cautarea a doua punti de Tico pentru o remorcuta, care s-a transformat in cautarea a doua Tico, mai apoi un 4x4, rezultand Bobiţă ( http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11735 ) In final l-am revandut pe Bobiţă cu parere de rau si cu promisiunea ca banii obtinuti vor fi baza pentru un 4x4 cu acte care sa inlocuiasca TDS-ul de care vreau sa scap. Preferabil benzinar. Cum demult visam la Pajero Sport, afland si ca e capabil sa traga remorci de 2900kg, am cautat unul, benzinar V6 , 3.0l Gasit doua in toata tara, ambele cu GPL, ambele in jur de 300000km. Unul decent dar destul de jegos, vreo 3300E. Altul superb in poze, dar de aproape se vedea ca-i repictat ici-colo. Interior super, piele, curat. Si "un pic de pedigree", adusa in tara in 2017, a fost timp de doi ani masina lui Gheorghe Ifrim. Dar rugina de dedesubt nu-mi dadea pace, prea multa pentru un pajero, care nu prea rugineste de fel. Undeva, candva, masina asta a stat mult nefolosita, incurajand rugina pe burta, pe sasiu, pe sub capota. 5400E batuti in cuie, niste dealeri rigizi si cu figuri, in anunt dau de inteles ceva, in realitate e altfel... dead end. Pentru cei interesati, inca e la vanzare si cam merita pretul: https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi-paj...ml#gallery-open Hai sa vedem ce alte optiuni ar mai fi.... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, e mai ciudata fata la masina asta.
Ma gandeam sa vad cat ar costa plasticele noi... Dar problema mare e AC-ul, ca pot sa merg cu plasticele asa cum sunt. Problema cu dezmembrarile e ca majoritatea sunt imprastiate prin tara si iei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La AC ce e busit? condensorul? sau cuipit furtun? Mai mult de o componenta nu ar fi.
De inlocuit, de folosit oring-uri sau ce o fi la etansare noi, apoi tras vacuum ceva timp pt a scoate condens si umplut la orice statie de freon. Daca esti profi schimbi si acel filtru / dryer. ei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier. Asta a fost expirimentul buf, am cumparat pe olx bara, capota. Evident erau mult mai nasoale decat descrise. Si apoi si trantit de curier. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 11:33 AM |