![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Jocul Lego de WE asta: Motoreta cu atas.
Vreo 7cp, doua trepte inainte, una inapoi. Made in China. Viteza maxima apropiata de a lui Mitsubishi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Motocapra inca misca.
In cei trei ani de cand are service indicators a adunat doar 23 de ore de functionare. In primii doi ani a lucrat mai mult. Tot timpul am bagat-o la iernat cu benzina in ea. Dar dupa cateva luni rezervorul era cam gol. Banuiesc ca se evapora, capacul de la rezervor nu e etans. Nu a intrat pic de benzina in ulei, niciodata. Cred ca am facut doar doua schimburi de ulei in toti anii astia, cu tot cu schimbul "de dupa rodaj". Singura problema pe care o am e ca s-a infundat putin carburatorul. De vreo doi ani trebuie sa-i dau foarte putin soc ca sa functioneze corect, altfel gafaie, oscileaza turatia, nu are putere. La fel si pornirea dupa stationare indelungata; ca sa nu omor demarorul ii scot filtrul si torn cativa ML de benzina in admisie. In rest n-am probleme cu ea, dar are pana in 100ore de functionare, din care multe in conditii urate, tavaleala prin pamant dur ca o caramida, acrobatii, sarituri pe buturugi, etc. Depozitarea a fost tot timpul in conditii nu foarte uscate, dar nici foarte rele. La transmisie, singurul semn de pierdere era, pana ieri, ceva praf umezit in jurul dopului de umplere, care nu a mai fost verificat sau strans demult si are garnitura cam inmuiata. Ultima data am umblat la el acum 3-4 ani, la singurul schimb de ulei de transmisie. Ieri am turnat 120ml, desi parea ca uleiul era aproape la nivel. Din 120ml, vreo 20 am dat pe jos iar restul probabil a curs la prima tavaleala cu treapta a doua, pe la orificiul de supraplin. Macar am uns bine cupla de accesorii in felul asta Posted Image Zero pierderi pe la simeringurile de jos. Remorcuta a facut cariera cu tractorasul. Dar a carat si multe tone de pietris, agatata de motosapa. Plugul de cartofi a fost util o singura data, cand nu bilonasem bine. De fapt cred ca am intors cu plugul de arata, pentru ca nu mi-au dat tija potrivita de prindere pentru cel de scos cartofi. Anul urmator motosapa ramanea suspendata, asa ca am intors randurile de cartofi cu tractorul. La prasitoare am facut modificari ca sa faca treaba, dar nu am folosit-o niciodata. Nefolosite au ramas si restul acesorii: bilonator, pluguri. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd August 2025 - 02:37 PM |